Aplikace myCompanion

myCompanion app
myCompanion – informace o vaší léčbě vždy po ruce

myCompanion 2.0 je nová služba, která je určená pro pacienty využívající služby středisek Fresenius NephroCare. Použití aplikace je bezplatné, dobrovolné a její prostředí je zabezpečené. 

Poprvé máte možnost zobrazit svá osobní data týkající se léčby uložená přímo ve spolehlivé databázi EuCliD vašeho střediska. Aplikace zobrazuje údaje o léčbě, medikaci a měsíčních laboratorních výsledcích, abyste mohli svoji léčbu sledovat a v jejím rámci zaujmout aktivnější roli. Nachází se v mobilním telefonu, takže její data můžete snadno sdílet se členy rodiny i přáteli.

Aplikaci myCompanion si můžete stáhnout zdarma prostřednictvím služby Google Play nebo Apple App Store.

Jaké informace v aplikaci myCompanion najdete?

Medikace
Můžete zobrazit kompletní seznam léků, které aktuálně doma berete.

Laboratorní výsledky
Získáte přístup k výsledkům krevních testů bezprostředně poté, co je poskytne laboratoř. Můžete zjistit informace o významu jednotlivých hodnot, o vývoji těchto hodnot za určité období a také informace o tom, jak na ně reagovat.

Léčba
Máte k dispozici přehled o dialyzačních výkonech, včetně jejich délky, změně hmotnosti a krevního tlaku před léčbou a po ní.

1. Budete potřebovat smartphone s nainstalovanou nejnovější verzí systému Android nebo iOS. Stahování dat vyžaduje připojení k internetu nebo síti Wi-Fi.

2. Navštivte obchod iTunes App Store (iOS) nebo Google Play Store (Android) a do vyhledávacího řádku zadejte hledání textu „myCompanion“.

3. Zde naleznete položku s názvem myCompanion a její ikonu. Postupujte podle pokynů ke stažení. Nyní byste měli na úvodní obrazovce vidět, jak se aplikace stahuje a instaluje.

4. K vytvoření účtu budete potřebovat přístupový kód, který je generován systémem EuCliD. O tento kód pro aplikaci myCompanion požádejte sestru při příští návštěvě vašeho střediska. Bez tohoto unikátního kódu se nelze k aplikaci přihlásit.

5. Jakmile kód obdržíte, otevřete aplikaci. Proveďte registraci zadáním kódu z EuCliDu a vašeho data narození. Pomocí těchto údajů se načtou data vašeho účtu ze záznamů střediska NephroCare. Budete požádáni o zadání přístupového hesla.

6. Nyní můžete začít aplikaci myCompanion používat. Ujistěte se, že jste připojeni k internetu, aby bylo možné načíst nejnovější informace o vaší léčbě. Máte-li ohledně použití aplikace jakýkoli dotaz, podívejte se do části Často kladené otázky níže nebo se zeptejte sestry na středisku NephroCare.

Často kladené otázky

Nevím, jak aplikaci nainstalovat. Kdo mi pomůže?

Postupujte podle výše uvedených kroků nebo požádejte o pomoc člena rodiny nebo přátele. Pomoc by vám měla poskytnout také sestra na vašem středisku. 

Nevidím v aplikaci žádné údaje a uvízl/a jsem na registrační obrazovce. Co mám dělat?

Možná jste od střediska neobdrželi přístupový kód. Obraťte se při příští návštěvě na sestru.

Můj kód nefunguje a zobrazuje se chybová zpráva. Co mám dělat?

Přístupové kódy jsou platné jen po dobu 24 hodin. Po uplynutí této doby je nutné kliniku požádat o nový kód. Každý kód může být použit jen v jednom zařízení. Pokud chcete aplikaci používat ve více zařízeních, je nutné požádat o vydání více kódů.

Potřebuji používat jiný telefon, přijdu o svá data?

Data v aplikaci pochází ze systému EuCliD, což je databáze používaná na střediscích Fresenius NephroCare. Pro nový telefon budete potřebovat jen nový kód, přičemž budete mít k dispozici veškerá data.

Již nemám do aplikace přístup, co mám dělat?

Pokud jste se účastnili pilotní fáze, bude potřeba aplikaci aktualizovat a použít nový přístupový kód pro získání nejnovější verze.

Je možné, aby si aplikaci nainstaloval člen rodiny nebo přítel a zobrazoval moje data?

Ano, aplikaci si mohou nainstalovat, avšak pro každé nové zařízení je nutno získat samostatný kód a při instalaci aplikace do jejich zařízení budete muset podepsat formulář se souhlasem.

Již nechci aplikaci používat. Jak ji mám odinstalovat?

Tuto aplikaci můžete odinstalovat stejně jako každou jinou aplikaci ve svém zařízení. Pokud používáte systém Android, je potřeba v nabídce zvolit možnost „správa aplikací“ a následně vybrat příkaz pro odinstalování aplikace. Pokud máte iPhone, stisknete ikonu aplikace, aby začala kmitat, a potom vyberete tlačítko s křížkem na ikoně.

Již nechci aplikaci používat. Budete moje data uchovávat?

Zobrazují se vám stejná data, která se zobrazují zdravotnickému personálu vašeho střediska v systému EuCliD. Ten je potřebuje k určování další léčby, proto data nemohou být odstraněna.

Máte-li nějaké dotazy, můžete se obrátit na sestru na středisku Fresenius Nephrocare nebo můžete poslat e-mail na adresu mycompanion(at)freseniusmedicalcare.com (odpovíme do 48 hodin).